• New Christmas collection!
  • Scented soy candles
  • Eco-friendly
  • Free pick-up in Amsterdam!
Home » FAQ

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons veilig online betalen, Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

IDEAL

PAYPAL

SOFORT BANKING

BANCONTACT

GIROPAY

KBC/CBC

BELFIUS DIRECT NET

 

Waarvan worden jullie kaarsen gemaakt?

Voor het maken van onze kaarsen gebruiken wij 100% natuurlijke soyawas.

Onze essentiële geur oliën zijn vegan en dierproef vrij.

 

Waarom gebruiken jullie soyawas?

Het brand Langer, het is niet giftig, betere geur verspreiding,  sojabonen zijn milieuvriendelijker, gemakkelijker schoon te maken en een schone verbranding

 

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Na het bestellen ontvangt u een bevestiging, kijk ook eerst even in uw spam map.

Als u geen bevestiging heeft ontvangen graag mailen naar: Info@ginou.nl

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Vanwege de aard van onze handgemaakte producten kunnen we helaas geen restitutie accepteren voor een verandering van gedachten. Als de geur die je hebt gekozen niet naar je zin is, ruilen we je aankoop graag in voor een andere van onze mooie geuren.

Ruilen wordt alleen geaccepteerd voor artikelen met de volledige prijs binnen 14 dagen na aankoop.

 

Kan ik een kaars uit de sale terugsturen?

We kunnen geen ruilingen of retouren accepteren voor uitverkoopartikelen, cadeaubonnen of Limited editie producten.

 

Ik heb een beschadigde kaars ontvangen, wat nu?

Het inpakken van bestellingen voor verzending wordt met de grootst mogelijke zorg gedaan. Mocht uw aankoop beschadigd aankomen, neem dan binnen 7 dagen na aankomst contact op via info@ginou.nl, inclusief een beschrijving van de schade en fotografisch bewijs.

 

Worden retour kosten vergoed door jullie?

We dekken niet uw verzendkosten voor het retourneren van een pakket naar ons, noch kunnen we garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen; het pakket dat u wilt retourneren is uw verantwoordelijkheid totdat we het hebben ontvangen. We raden u aan om een ‚Äč‚Äčtrack & trace verzendmethode te gebruiken en het bewijs van verzending te bewaren voor het geval je retourzending zoekraakt op de terugweg naar ons.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wij adviseren u om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via Info@ginou.nl 

Het kan voorkomen dat wij uw bericht over het hoofd zien, u kunt dan uw kaars na ontvangst retour sturen. Wij sturen dan kosteloos een nieuwe geur naar u op.

 

Aan welke landen leveren jullie?

Wij verzend bijna aan alle EU landen.

 

Wat is de leveringstermijn?

Voor NL,BE,DE geldt een leveringstermijn van 1-2 werkdagen

Afhankelijk van uw land 4+ werkdagen.

Vanwege Covid-19 vragen wij u om rekening te houden met een langere leveringstermijn.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja zeker! Dat kan in Amsterdam-zuidoost.

Die optie kunt u selecteren tijdens het afreken proces, de ophaal gegevens/tijdvenster ontvangt u in de mail.

 

Heb je een andere vraag?

Stuur ons dan gerust een bericht naar info@ginou.nl